REGLAMENT

1. Organització
La regidoria d’esports de l’Ajuntament de Borges i el Consell Esportiu de les Garrigues organitzen amb la col·laboració del les AMPES del Col·legi Mare de Déu de Montserrat, CEIP Joan XXIII de Borges, IES Josep Vallverdú i el Club atlètic Borges el 7è Cros Intercomarcal Ciutat de Borges, prova de la fase territorial de cros dels JEEC corresponent al curs 19-20.

2. Participants
Podran participar tots els atletes que hagin realitzat les inscripcions pertinents i gaudeixin de la corresponent assegurança i/o llicència esportiva tramitada per cada consell esportiu.

3. Inscripcions
Data límit d’inscripció el dimecres dia 19 de febrer.

Cal enviar-les al consell esportiu  de les Garrigues (esports4@garrigues.cat).

4. Classificacions
S’establirà una classificació general de cada categoria (menys categoria P5, P4, P3 I ESCOLETA).

5. Premis
S’atorgarà TROFEU als 3 primers atletes classificats en prebenjamins, benjamins, alevins, infantils, cadets, juvenils, sènior i veterà i als quarts, cinquens i sisens tindran una MEDALLA.


En les categories d'escoleta, P3, P4 i P5 NO hi haurà trofeus als tres primers classificats; hi haurà una medalla per a tots els participants

6. Escalfament
Hi haurà una zona d’escalfament prop de la sortida i per tant, queda totalment prohibit escalfar dins el circuit una vegada hagin començat les curses.

7. Anulació de proves
Les curses només es podran anular en cas que, per qualsevol situació imprevista, així ho determini l’organització.

8. Responsabilitats
L’organització, no es farà responsable dels perjudicis físics, morals o materials que puguin sofrir els participants i/o els espectadors durant la jornada atlètica.

9. ASSEGURANCES
És obligatori que tots els participants (menys els participants a la cursa Oberta) han de tenir l’assegurança dels JEEC amb el Consell Esportiu de la seva comarca.


10. Acceptació
Tot allò que no s’hagi previst en el present reglament, serà resolt per l’organització, d’acord amb les seves pròpies mesures internes. La inscripció, en aquest cas, implica la total acceptació d’aquest reglament.

11. Dret d'imatge i fotografies
Al inscriure's, el participant autoritza que puguin aparèixer imatges seves publicades a la web de la cursa, o a altres mitjans de comunicació relacionats, així com en qualsevol publicació o fulletó que l'organització cregui oportú per tal de promocionar i donar a conèixer les activitats.

12. Reclamacions
Qualsevol impugnació sobre la classificació, categories, etc., serà únicament competència de l'Organització.
Les reclamacions seran cursades per escrit una vegada acabada la prova i seran ateses el dia posterior a la cursa.
Per fer qualsevol reclamació s'haurà d'abonar una quantitat de 30€, en concepte de dipòsit, que serà retornada si la reclamació es acceptada.
La decisió presa per l'organització serà inapel·lable.

13. Informació:
Per a més informació podeu trucar al telèfon: Consell Esportiu de les Garrigues (de dll a dv de 9 a 15 hores (973142658).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada